çanakkale, gezdim gördüm, summer 2011
Comments 21

Gezdim gördüm: Çanakkale turu

Bayram tatili 9 gün olunca, benim canım biricik anneannemde yazlığında olunca annem ve babamla atladık arabaya, Çanakkaleye doğru yol aldık. Araba yolculuğunun keyfini unutmuşum, ne kadar özlediğimi anladım.

Yolculuk boyunca pek güzel manzaralarla karşılaştık. Gerçekten harika bir ülkede yaşıyoruz! 🙂

Geliboludan feribota bindik. Dur yolcu! yazısı bizi karşıladı.

Araba yolculuğumuz uzuun bir süre devam etti, sonra anneannemle hasret giderdik, dinlendik, bol bol müthiş yemeklerini yedik yattık kalktık vee ertesi günü şehitliğe gitmek üzere tekrar yollara düştük 🙂

Şehitliğe vardığımızda arabayı park edip yukarı doğru sizi ağaçların arasında uzuun bir yol bekliyor. Keyifli keyifli yürüdük.

Yol bittiğinde artık duygularınıza hakim olamıyorsunuz. Orası sözün bittiği yer…

Ne çok şey borçluyuz biz orada yatan şehitlerimize! Çok çok duygulandık, mutlaka herkesin orayı görmesi gerekiyor bence…

Görevimizi tamamladıktan sonra yolculuğumuzun keyfini çıkarmaya çalıştık.
İstanbuldan gelinceye kadar gözümüze takılan ayçiçeklerine sonunda karşı koyamayan annem için yolun ortasından ayçiçeği çaldıık. Evet gerçekten çaldık, özür dileriiz 🙂

Kurumasını bekleyemeden annem çıtlatmaya başladı bile, ben hala kurumasını bekliyorum da bekliyorum :))

Birşeyler atıştıralım diye hiç bilmediğimiz Eceabatta giderken, gözümüze Maydos Restaurant takıldı. Tabelası ve taş ev olması hoşumuza gitti ve hemen park ettik.

Meğer biz şansımıza nasıl güzel bir yer bulmuşuz… Massmavi denizin tam dibinde, dalga sesleriyle inanılmaz lezzetli yemekler yedik, bira içip keyif yaptık.

Restaurant o kadar şirindi ki birdaha mutlaka buraya gelmek istiyorum!
Yemekleri de şaşırtıcı derecede güzeldi, eğer bir gün şehitlik turu yapmak istiyorsanız dönüşünüzde mutlaka buraya uğramayı unutmayın!

Bu postu sizlere İzmirden yazıyorum, bakalım fotoğraf makineme daha neler takılacak birlikte görelim 🙂

21 Comments

1. Modaliza: Beğenmenize sevindiim bende çok keyif aldım 🙂

Mısra: 🙂 Bidahaki sefer denk geliriz belki

Çeyiz Kız: Aaaaa asker yolu mu bekleniyor, ne güzel 🙂 Kesinlikle şanslı!

Elif Ayvaz: 🙂

2. Ben hiç gidemedim ya çok merak ediyorum aslında:/
    Bu arada Zet bu çantanı çok seviyorum, sen de çok seviyorsun sanırım 😀

3. Monster: Eveet bu sene bol bol kullandım, kullanacağımda galiba :))

Buda benim dünyam: Çok teşekkürler, hoşgeldin!

Bolat: Bencede…

Beğen

4. zetcimmm her yaz istisnasiz rutinimi bozcaada harici uygulamissin bayildim:) maydos, kocimin askerligi boyunca ailesi gittiginde yemeklerini yedigi yerdir ve inanilmaz guzel dedigin gibi:))beni de goturmustu:))
    gelelim aycicegi meselesineee:) ama zetcim aycicegini kurumasini beklemeden yememnin zevki baskaa:) anneye eslik et derim. ayrica “calmak” demissin ama merak etme bir dahaki sefere kopardiginiz cicegin dibine 1 cil para yani 1 kurus bile olsa onu almak sizin hakkiniz:) bizde gelenekmis taa padisahlardan birinden kalma:) sefere ckarken mi donerken mi ne oradan gecerken askerler istemisler, bir suru aycicegini kesmisler, padisah d buyurmus ki hr kesilenin dibine 1 altin birakilacak, altin dagitmis. iste oyle:) ben degil eve gitmeyi beklemeyi daha arabada baslarim citlemeye:)

5. Zet'im bu yaz onca gezip tozduktan sonra Gezdim Gördüm bölümü bu bloga yakışır 🙂 Kesinlikle yurt dışına gidince daha iyi anlıyorsun ki çok güzel bir memlekette yaşıyoruz. Orada o kadar abartılan pazarlanan şeylerin her birinin alası var Türkiye'de ama PR eksikliği işte 🙂

Bir de sen ne kadar güzelsin öyle ya maşallah diyorum kocaman!

6. nede olsa memleketim iştee 🙂
    bende Çanakkaleli olmaktan gurur duyanlardanım,ilçesindeyim Çan'da…
    çok güzel kareler bunlar gerçekten buram buram tarih kokuyor her yanı,gidip göremeyenlere inatla tavsiye edilir…
    sevgilerimle…

Beğen

7. zetciiimmm feribottaki fotoların vcarya o pozların bakışın gülüşün aynı ben geçen seneki fotolarımm:) bizde geçen sene oradaydık.. aynen dediğin gibi yukarı çıktık.. yalnız o anıtın etrafındaki demir parmaklıklar yoktu yeni mi yapmışla
    ??? neden kiee? çok hoş bir geziydi gerçekten.. 3 saat sürdü yol ama değdi.. o ayçiçeklerine biz sadece bakınmakla yetindik çünkü arabayı kullanan akrabamız dikkatinin dağıtılmasından hoşlanmıyordu e bişzde -dur! diyemedik ahaha:D neyse sen bizim yerimize de ye afiyet bal şeker olsun 🙂 mükkemmel bir gezi.. ve de dipnot: Çanakkale'ye gitmişken meşhuuurr Ezirne peynirini yemeden dönmeyinnn!!! :)harika bişey yav.. öpüyorum kocaman.. sayende anılarım bian gözümün önünde canlandı, çok duygulandımmm döktüm içimi saana böyle uzun uzun:D

8. Styleboom: Annemle okuduk mesajını, içine dert oldu ah keşke bıraksaydık çok doğru diyo 🙂 Bir dahakine bol bol bırakalım çünkü kendisi her yolculukta çaldığı için pek borcumuz var :p
    Maydosu bilmene çook şaşırdım, şansımıza ne kadar güzel bir yer bulmuşuz!

Cinciim gerçekten öyle, o kadar güzel yerler varki baki kalan! Biz ülkemizin kıymetini bilmeden onca paralar verip nereleri görmeye gidiyoruz, bilmediğimiz ne çok yer var… Çok teşekkür ederiim, x 🙂

Lulu: Baktım şimdi çok güzel yazmışsın tekrar duygulandım, ben koyamadım mezarlığı 😦 Onca şey yazıp yazıp sildim.
    Maydos muttlaka git bir dahaki sefere 🙂 Sevgiler

Melexy: Teşekkürler 😉

Esra: Çook teşekkür ederim 🙂

Zeynep: Ne güzel tarihi bir şehirde yaşamak! 🙂

Seda: Biri daha söylemişti, oraya giden herkersin böyle pozları var sanırıım :p

Beğen

9. Çok güzel fotoğraflar çok güzel bir post. Moda blogerlarının gezi postları duble keyifli oluyor bence. Sonra bir de memleket ne güzel!

10. Mylifebook: Kesinlikle! Ben zaten diyorum biri bana sponsor olsa beni böyle gönderse biyerlere ben hep gezsem yazsam :p

Aylin: Ben herşeyin kalpte bittiğine inanıyorum o yüzden merak etmeyin 🙂