Coco Avant Chanel, Sinema
Comments 13

Coco Avant Chanel

Image and video hosting by TinyPic

Bugünü evde dinlenerek geçirmeyi taa hafta başından kafama koymuştum. Evde yapmaktan en çok keyif aldığım şeyse film izlemek. Birde ilgi alanımla ilgili, merakla beklediğim bir film olunca izlediğim, değmeyin keyfime! Resimdende anladığınız gibi izlediğim film Coco Avant Chaneldi.

Image and video hosting by TinyPic

Filmi herkesin heyecanla beklediğini biliyorum. O yüzden fazla birşey söylemeyeceğim merak etmeyin 🙂 Sadece Gabrielle’in, yani takma adıyla Coco’nun, kadınların en feminen giyindikleri ve gösterişin zenginliği temsil ettiği bir dönemde, erkeksi ve sıradan tarzıyla bir devrim yarattığını söylemek istiyorum. O dönemde insanlar ne kadar varlıklı olduklarını tüm takılarını üstlerine takarak gösteriyorlarmış. Böyle bir dönemde, şapka tasarımıyla başlayıp oldukça sade bebe yaka elbiseleri beğendirmek hiçte kolay birşey değil. Gerçekten beni en çok etkileyen o dönemin modasına kapılmayıp tam tersini, çok daha farklısını kabullendirebilmesi oldu. Eminim filmi izlediğinizde ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız, belki de siz çoktan Coco Chanel’in hayatını okumuşsunuzdur bile. 🙂

Sonuç olarak, bu filmi kaçırmayın derim. Ben sanırım birkez daha izleyeceğim!

13 Comments

  1. film bildiğim kadarıyla vizyona girmedi ama nasıl izledin? ben de çok merak ediyorum da, korsan dvd'si falan bulunabiliyor mu? gerçi yine de sinemada izlemeyi tercih edeceğim galiba.

    sevgiler.

    Beğen

  2. Eylul says

    Hayatini az bucuk arastirmistim aynen dedigin gibi inanilmaz bir sey gerceklestirmis filmi de izledim islemek isteyen arkdaslar torrentten de indirebilir.
    Bu arada su konuyu takip edebildigim kadariyla bi sen paylastin bence modayi takip eden herkesin izlenmesi gereken bir film daha cok blogger paylasip daha cok insana ulastirilmali =)

    sevgilerimle

    Beğen

  3. Atatürk Coco Chanel'e askeriyenin üniformalarını yaptırmış.. yeni duydum bunu.. nası' bi' öngörü, nası' bi her şeyden anlama halidir, gurur duydum.. yeni kamuflajları da arzu kaprol yapıomuş.. been beeniodur belki -bana hiç cazip gelmio- ama her halukarda ciddi bi düşüş 🙂

    Beğen

  4. ben hala ısrarla korsandan izlemiyorum. sinemaya gitmeyi iple çekiyorum. Chanel asker üniformalarından haberim yoktu. Çok bomba bir olay bu! Son dönem duyduğum en ilginç tarihi hikaye. Gerçek mi sahiden?

    Beğen

  5. Fakeangel: Aa girdimi, bende girmedi diye biliyorum.

    Eylül: 🙂 Eminim film vizyona girdikten sonra çoğu moda blogu hakkında bir yazı yazacaktır.

    Lokum: Hiç şaşırmadım desem… Ciddi düşüş sadece kıyafetlerinde değil başlarında da var!

    Mugemmel: Bende çok gururlandım okuyunca. Biraz internetten araştırdım doğruymuş, çok blinmemesi ne kötü dimi.

    Beğen

  6. istanbula dönünce izlemek istiyorum! ama bolca donut cupcake eşliğinde kızlar gecesi olursa sevinirim 🙂

    Beğen

  7. bende cok merakliyim. almanya da sinemalarda oynuyo mu oynamiyo mu hic haberim yok. en kisa zamanda izlemeliyim

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s