Blake Lively, Gossip Girl, Jessica Szhor, leighton meester
Comments 13

Gossip Girl 3. sezon

Bugün Lady DeCupcake‘in blogunda Gossip Girl’ün 3. sezon trailerlarını izleyince (sizde hemen Decupcake’in blogundan izlemelisiniz!) şu yeni sezon fotoğraflarına bir göz atiyim dedim.

2. sezonun ortalarından sonra bende sadece giyilen kıyafetler için izleyenlerden biri olmuştum. Senaryosunu fazlasıyla saçma bulmaya başladım! Fakat şimdilerde, bu fotoğraflar ve videolardan sonra yeni sezonu izlemek için sabırsızlanıyorum…

Bunlarda 3. sezondan görüntüler. Yine güzel parçalar ve kombinler var!








Reklamlar

13 Comments

  1. çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım çok heyecanlıyım :))) anlatabildim mi :)))

    Beğen

  2. Bol bol resim bekliyoruz senden, Gossip Girlün lisesinin çekildiği kiliseyi görmeye gitmiştim, orayı kesin görmelisin!

    Alırsın vize hiç korkma 🙂

    Beğen

  3. Seve sevee yardım ederim :))
    Hiç kasmasın seni, çok rahat ol, güler yüzlü ol. Zaten birşeyden şüphelenmedikçe vermemezlik etmiyorlar. Daha önce vizen varmıydı? Birde ne kadarlığına gidiyorsun, seyahat için di mi?

    Beğen

  4. ay burasını da msn gıbı yaptık ozur dılıyorum efemm :))

    daha once prag ıcın yurtdısına cıktım gezmeye.. bu 2. yurtdısım olacak… 15 gunluk gıdıyorum gezmeye.. ustelık vıze cıkmadan bıletımı bıle aldım 😀 manyaklıga bak, vızem yok ucak bıletlerım var 😀

    Beğen

  5. Hahah olsun iyi yapmışsın, gittikçe artıyor çünkü bilet fiyatları. Bende deli gibi hergün bilet bakıyordum, ne günlerdi 😛

    Gerçekten hiç dert etme, vizen olmuş bil. Zaten almışsın bileti vizede yanında götür eğer varsa, etkili olur!

    Beğen

  6. ahahah evet zaten bır dosya yaptım kı sorma tatlım ya 🙂 banka hesaplarım, aılemın tapuları, davet mektuplarım bılmem ne 🙂 off offf haftaya carsamba rahatlayacagım ınsallah!

    Beğen

  7. Kot şortu icat edeni tebrik etmek istiorm yk böle bi rahat bişi ayrıca gömleklede tişörtlede çk gzl oluyo!

    Beğen

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s